خراسان‌جنوبی از استان‌های معین در ساخت صحن امام باقر(ع) است
کد خبر: 4097674
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳

خراسان‌جنوبی از استان‌های معین در ساخت صحن امام باقر(ع) است

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان‌جنوبی گفت: خراسان‌جنوبی در بین شش استان معین کشور در ساخت صحن امام محمدباقر(ع) در کاظمین قرار دارد.

موسی جوینده، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان‌جنوبیموسی جوینده، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی اظهار کرد: استان خراسان‌جنوبی، خراسان‌رضوی، خراسان‌شمالی، قم، فارس و اصفهان به‌عنوان شش استان معین ساخت صحن امام باقر(ع) در کاظمین معرفی شدند.

وی با بیان اینکه صحن امام محمدباقر(ع) در ضلع شمالی حرم مطهر در شهر کاظمین و در عمق هفت متری با زیربنای  5500 متر مربع در حال ساخت است، تصریح کرد: دبیرخانه این پروژه در شهر بیرجند و در ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات خراسان‌جنوبی مستقر است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان‌جنوبی بیان کرد: مصالح ساخت این صحن از داخل استان و کشور تأمین می‌شود، تا ظرف سه سال آینده این پروژه به پایان برسد و در اختیار زائران قرار بگیرد.

جوینده با بیان اینکه مردم خراسان‌جنوبی به‌دلیل علاقه‌مندی به اهل بیت(ع)، توجه ویژه‌ای به موضوعات اربعین و کربلا دارند، تصریح کرد: این علاقه‌مندی در بخش‌های مختلف از جمله ستاد بازسازی عتبات عالیات تجلی پیدا کرده است.

انتهای پیام
captcha